Anúncio

Collapse
No announcement yet.

Compras na DX.com

Collapse
X

• Filter
  • Hora
  • Show
Clear All
new posts

• Compras na DX.com

Veja a compra que eu fiz no site dx,comprei um celular smartphome no site no dia12/09/2013 Hoje dia 20/09/2013 me mandaram uma mensagem informando que alguns itens não tinha em estoque e que eu aguardasse que eles me mandaria assim que posivel.Entrei em contato com eles atravesto chat e o atendente me falou que logo eu estaria recebendo meus pedidos,vejam as mensagem.
    Pior e que eu falo ingles kkk

info: Please wait for a site operator to respond.
    info: You are now chatting with 'Ingle'
    Ingle: Welcome to DealExtreme, nice to meet you !
    Ingle: Your items 233403 are not in stock. They need 3-5 days for restocking. Can you wait for few days?
    Ingle: I will notice the relative staff to send available items for you firstly. The unavailable items will be shipped out later. Now we are expediting your order. YOur packages will be shipped out for you seperately.
    robert silva: over which these items are
    Ingle: Your items 233403 are not in stock
    Ingle: The most items are in stock. I will notice the staff to send available items on 1-3 days. The unavailable item will be shipped out later. Your items will be shipped out seperately. Now we are expediting your order.
    robert silva: as you guys sell something that does not have in stock
    Ingle: Is there anything else I can do for you?
    robert silva: and the main item will have to wait
    Ingle: Thank you for your patience and precious time.
    robert silva: can have it all together one does not work without the other
    robert silva: ok
    Ingle: If you have any problem, please contact us at any time. We will make great efforts to help you.
    Ingle: Thank you for chatting with me. We welcome your feedback, please click "Close" at the top-right corner to complete our Exit Survey.
    robert silva: You will send the items together
    Ingle: Please hold on for a moment while I check on that for you.
    Ingle: yes
    Ingle: all items are in 1 packages
    Ingle:
    Abraços vou aguardar

Postado originalmente por robertnesio Ver Post
    Veja a compra que eu fiz no site dx,comprei um celular smartphome no site no dia12/09/2013 Hoje dia 20/09/2013 me mandaram uma mensagem informando que alguns itens não tinha em estoque e que eu aguardasse que eles me mandaria assim que posivel.Entrei em contato com eles atravesto chat e o atendente me falou que logo eu estaria recebendo meus pedidos,vejam as mensagem.
    Pior e que eu falo ingles kkk

info: Please wait for a site operator to respond.
    info: You are now chatting with 'Ingle'
    Ingle: Welcome to DealExtreme, nice to meet you !
    Ingle: Your items 233403 are not in stock. They need 3-5 days for restocking. Can you wait for few days?
    Ingle: I will notice the relative staff to send available items for you firstly. The unavailable items will be shipped out later. Now we are expediting your order. YOur packages will be shipped out for you seperately.
    robert silva: over which these items are
    Ingle: Your items 233403 are not in stock
    Ingle: The most items are in stock. I will notice the staff to send available items on 1-3 days. The unavailable item will be shipped out later. Your items will be shipped out seperately. Now we are expediting your order.
    robert silva: as you guys sell something that does not have in stock
    robert silva: and the main item will have to wait
    Ingle: Thank you for your patience and precious time.
    robert silva: can have it all together one does not work without the other
    Ingle: If you have any problem, please contact us at any time. We will make great efforts to help you.
    Ingle: Thank you for chatting with me. We welcome your feedback, please click "Close" at the top-right corner to complete our Exit Survey.
    robert silva: You will send the items together
    Ingle: Please hold on for a moment while I check on that for you.
    Ingle: yes
    Ingle: all items are in 1 packages
    Ingle:
    Abraços vou aguardar

kkk otimoo ingles

Comentário

isso é normal, relaxa

Comentário

Working...
      X